sâmbătă, 26 ianuarie 2013

 De inceput...


Pentru inceput m-am gandit la un tag,nu am idei de postari deocamdata si nici timpul necesar asa ca ideea unui tag m-a salvat :).

1. Care sunt postarile tale preferate? 
Prefer sa citesc pe alte bloguri tot felul de trucuri de machiaj sau de ingrijire corporala si bineinteles parerile fetelor despre produsele care urmeaza sa le achizitionez.

2. Ce fel de bloguri citesti?
Cele de beauty le iau la rand :)) si pentru ca imi place foarte mult sa gatesc pe locul doi sunt blogurile culinare,deja am cateva bloguri preferate unde merg la sigur in cautarea retetelor.
 
3. Cum ai ales numele blogului?
Numele pe care eu il doream nu era disponibil asa ca am fost nevoita sa gasesc ceva, am avut 2-3 nume disponibile insa acesta mi s-a parut cel mai interesant pe moment.
 
4. Ce alte bloguri te inspira?
Sunt multe bloguri pe care le urmaresc cu drag si din fiecare invat cate ceva.De exempu stiu ca pe  blogul cutarica gasesc idei pentru manichiuri dragute, blogarita "X" foloseste creme/fonduri de ten/machiaje de la firmele pe care le folosesc si eu si imi este mai usor sa vad ce a aparut nou in legatura cu produsele pe care le folosesc zilnic, cam asta e in principiu dupa care ma ghidez :).

5. Numeste un truc pe care l-ai invatat de la o alta bloggerita.
Sunt multe trucuri pe care bineinteles nu mi le amintesc in momentul acesta.De la cum sa folosesti diferite uleiuri pentru par pana la necesitatea unei baze pentru ochi, toate le-am invatat de pe bloguri si de pe diferitele tutoriale de pe youtube.
 
6. De ce ti-ai dorit un blog?
Pentru ca eu am invatat multe despre ingrijire,frumusete si diferite trucuri despre machiaj de pe bloguri si pentru ca am devenit si eu pasionata de astfel de lucruri m-am gandit ca voi putea si eu la randul meu sa ajut intr-un fel sau altul cu ideile(pe care momentan nu le am) pe late fete.


7. Ai vreo postare scrisa de tine care iti place mult?
Avand in vedere ca aceasta postare este prima imi place cel mai mult :))

8. Numeste un lucru bun si unul rau in a fi bloggerita de beauty.
Nu am experienta necesara si nu stiu ce sa raspund, insa lucruri rele nu cred ca ma asteapta si un lucru bun ar fi interactiunea cu alte blogarite.

Deocamdata ma opresc aici cu tag-ul  pentru ca celelate  intrebari sunt legate de postari si nu am cum sa raspund.Am preluat tag-ul de aici, este blogul unei fete tare dragute din Bucuresti si sper ca nu se supara pentru treaba asta, mai ales ca nu stiu cum functioneaza treaba cu luatul/datul mai departe de tag-uri,sper sa ma intelegeti :).

Va multumesc si ne auzim curand.
 

9 comentarii:

  1. uuuu cred ca o sa il preiau si eu :) imi place tag-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc ca ai trecut pe la mine, ti-am spus ca ma inspiri asa ca ma simt tare mandra in momentul acesta :)) cat despre tag poti sa il preiei cu cel mai mare drag :*

    RăspundețiȘtergere
  3. imi aduci aminte de mine, eu am completat un tag chiar pe la inceputul blogului :)).

    mult succes! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit, cum sa nu :) multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  5. Mult succes si la cat mai multe postari interesante! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna:)eu acum te-am descoperit:D succes!

    RăspundețiȘtergere
  7. multumesc mult :* te mai astept pe la mine :)

    RăspundețiȘtergere