marți, 2 aprilie 2013

Rita pentru adoptie!


   Astazi vreau sa va vorbesc despre un subiect "mai altfel". Stiti probabil ca sunt mare iubitoare de animale, de caini in special si astazi vreau sa fac apel la toata lumea. Aceasta catelusa sta pe strada, este langa blocul meu impreuna cu inca vreo 5 caini. Impreuna cu cei de la o asociatie de caini avem  grija de ei, macare si tratament pentru cei bolnavi, dar din pacate am aflat astazi ca cineva a incercat sa o otraveasca deoarece este mai zapacita. Nu are treaba cu nimeni, nu se leaga de oameni sau de alte animale, vine al tine doar daca o chemi si este foarte jucausa, de aceea o iubesc cel mai mult dintre toti cainii dela bloc si vreau sa ii gasesc o casa unde sa fie iubita si ingrijita. A fost si intr-un "adapost" din Timisoara, dar spre marea mea fericire au reusit sa o scoata la timp si bonus este sterilizata.
    Daca sunt doritori sau stiti pe cineva care vrea un caine iubitor, jucaus care se simte bine mai ales la curte va rog sa imi lasati un mesaj. Pentru cei care nu sunt din Timisoara transportul este o problema, dar sper sa se rezolve. Vreau tare mult sa ii gasesc o casa inainte sa fie prea tarziu, a suferit destul saraca :(.

Multumesc mult!
Rita a fost adoptata :), insa mai sunt multi caini pe strada care asteapta stapan!

2 comentarii:

  1. micutza de ea :-( ce mai oameni. Eu daca as putea, i-as lua pe toti :-(. Nu stiu cum unii pot fi asa inumani :-(

    RăspundețiȘtergere
  2. asa si eu, chiar nu inteleg ce au cu ea ca e foarte jucausa :)

    RăspundețiȘtergere