vineri, 10 mai 2013

Buna fetelor :*
Am fost din nou "lovita" de catre Alina cu un tag si nu imi pare deloc rau :)). In acest moment rontai niste seminte si tentatia este foarte mare, insa sper sa se inteleaga ceva din ce scriu.

Descrie-ti viata,in momentul actual,printr-un singur cuvant-
Liniste

Daca l-ai “intalni” pe Dumnezeu si ai putea sa ii adresezi o singura intrebare,care ar fi aceasta?  
De ce nu isi poate alege fiecare persoana ceea ce isi doreste in viata?

Se spune ca “Niciodata nu trebuie sa zici niciodata”.Insa tu esti convinsa ca NICIODATA:
Nu as putea trai pe o insula pustie :)

Cum ai defini iubirea in cat mai putine cuvinte?
Definitia este diferita in functie de persoana, insa eu consider ca iubirea este cel mai frumos si motivant sentiment.

Daca ai putea sa dai un defect pe o calitate,care ar fi acestea?
As vrea sa imi pese mai putin de comentariile si faptele rautacioase (care bineinteles trec prin stomac mai intai) si as vrea calitatea de a putea fi deschisa la tot ce e nou si neplanificat :).

Daca o persoana iti face rau in mod intentionat,cum reactionezi?Ii platesti cu aceeasi moneda sau o ierti?
In primul rand ma supar, insa fata mea nu tradeaza acest lucru, nu ma razbun dar nici nu pot sa iert in totalitate sau sa uit.

Te-ai intrebat vreodata care ar fi “rolul” tau in aceasta lume?.Si daca raspunsul este afirmativ,ai gasit un raspuns?
Eu consider ca fiecare avem un rol si cred ca al meu este sa ii ajut pe cei din jur, chiar imi place sa fac acest lucru.

Ce ai schimba la oameni? 
Tot :)) Nu as schimba chiar tot dar as vrea ca oamenii sa uite ce e rautatea si invidia.

Daca ai putea da timpul inapoi ai schimba ceva din trecutul tau?
Sunt cateva evenimente in care as fi vrut sa ma comport altfel, insa nu as fi fost la fel de "calita" acum.

Care este persoana pe care o admiri cel mai mult?
Fara indoiala este mama mea. As putea sa vorbesc pana maine despre ea si tot nu as reusi sa descriu cat de mult o iubesc si o admir. Este o persoana loiala, iubitoare, darnica, optimista.....de la ea am invatat ca la orice problema exista o solutie si ca viata toate trebuie traite la timpul lor ca altfel este prea tarziu.

Ce faci cand vezi pe cineva necunoscut plangand?
Imi pare foarte rau cand mai vad pe cineva pe strada plangand, insa nu ma duc niciodata sa intreb ce s-a intamplat si sper ca totul sa se rezolve.

Gandeste-te cum erai acum 5 ani, ce aspiratii si vise aveai? Ai realizat ceva din tot ceea ce aveai in plan?
Am intrat la facultatea la care am vrut ( adica am depus un dosar, nu am facut mare lucru), incerc sa ajut cat mai multi caini si sa fiu o persoana cat mai placuta, eu sper sa imi reuseasca si acest lucru :).

Daca ai putea sa afli ceva din viitorul tau ce anume ai vrea sa stii? 
Cum il cheama pe viitorul meu sot :)) 

Te deranjeaza cand alta persoana face un lucru pe care nu il suporti,insa tu la randul tau il faci.
Incerc mereu sa nu fac altora ce mie nu imi place si cred ca imi si reuseste acest lucru :).

Cum vi se pare tag-ul? Va invit sa il faceti si voi, iar daca nu aveti blog acest comentariile voastre :*
Pe curand :)
 
 
  

           

6 comentarii:

  1. hahah, cred ca toate vrem sa stim cine ne pune inelusul pe deget, nu? :))
    Mi-au placut raspunsurile tale ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. L-am primit si eu :D trebuie sa-l fac zilele astea :)
    miss-lorrie.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am impresia ca rolul meu e sa ajut:D

    RăspundețiȘtergere
  4. da da :)) este asa o curiozitate permanenta :* ma bucur mult

    RăspundețiȘtergere
  5. Hi Dear friend Nice Pix Share Online.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Elixir Cosmeceuticals
    Botox Stavanger
    Fettsuging

    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    RăspundețiȘtergere