luni, 20 mai 2013

 Tag: My perfect imperfection


Hello :*
    In seara aceasta revin cu un scurt tag, o datorie pe care o am fata de Maria careia ii multumesc mult ca s-a gandit la mine:). Am pregatita o postare despre produsele terminate in ultima vreme, dar lenea e mare si mai am cateva poze de facut si nu mi se lipeste aparatul ala de mana :)).
   
Reguli:
  1. Enumera 3 defecte fizice , imperfectiuni care te deranjeaza.
  2. Numeste 3 calitati fizice , lucruri care iti plac la tine.
  3. Vorbeste despre ele ,exact de ce te deranjeaza, iti plac ,modul in care te fac sa te simti.
  4. Da tag-ul mai departe altor 5 persoane   
1. Unghiile mele :). Se rup si se agata cand imi e lumea mai draga  in haine si ma trezesc cu 2-3 unghii rupte pe saptamana, asa ca am renuntat la idee si incerc le las scurte. Bineinteles ca le mai si rod, mereu gasesc cate o pielita care ma deranjeaza si stric toata treaba :(.
   Am pielea foarte moale si fina, de aceea am si cateva vergeturi dar cel mai mult ma deranjeaza ca nu par deloc tonifiata. Nu ma omor cu sportul, dar am prietena care sunt tonifiate de la mama natura, chiar daca nu fac sport deloc, vreau si eu asa :)).
   Am nasul turtit, este micut dar foarte lat :)).
2. Imi place formatul si culoarea ochilor, in zilele bune se deschide foarte mult inspre verde.
    La fel de mult imi plac si buzele, sunt groase si au o forma frumoasa. In general imi plac buzele in forma de inima la fete, dar nu ma pot plange de ale mele.
    Forma degetelor de la picioare, este identica cu cea a mamei mele si mereu imi amintesc de ea cand imi fac pedichiura.
3. Indeplinit :)
4. Daca va spun ca nu gasesc din nou si din nou fete care nu au facut tag-ul acesta si carora sa imi permit sa le tag-uiesti, ma credeti? Invit toate fetele cucuietele din lista mea de bloguri sa faca acest tag si pe cele care nu sunt si bineinteles sa imi lasati un link.
Va multumesc mult pentru ca sunteti inca pe aici si promit ca ma voi mobiliza cu urmatoarea postare.
Va pup si astept comentarii :*

5 comentarii:

  1. multumesc si eu....da eu nici nu bagam de seama ca am nasul mai lat pana cand prietenul meu a inceput sa ma tachineze cu chestia asta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult tag-ul <3
    Succes in continuare cu blogul :*
    Pup http://btl-allysa.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, ai castigat un premiu la mine pe blog. Te astept cu adresa de email pe adresa dumitru9catalina@yahoo.com, unde vei primi indicatii despre cum poti intra in posesia voucherului: http://kaiyoaino.blogspot.ro/2013/06/giveaway-need-some-glasses.html

    RăspundețiȘtergere